loading...
pelak21
سبا شکوری بازدید : 89 سه شنبه 16 شهریور 1395 نظرات (0)
سبا شکوری بازدید : 75 یکشنبه 07 شهریور 1395 نظرات (0)

 

  

 

گزارش حضور سامانه پلاک 21 در دومین همایش شهر هوشمند

اول و دوم شهریور 1395-مرکزهمایش های برج میلاد

 

 

دومین همایش «زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند» با حضور جمعی از شهرداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزرا، استانداری‌ها و همچنین جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی برگزار گردید.

این همایش، اول و دوم شهریورماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد و با موضوع توسعه خدمات و محورهای بررسی راهکارهای ایجاد و توسعه شهر هوشمند، ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای هوشمند سازی شهرهای ایران و طرح مطالبات حقوقی و اجرایی آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر هوشمند برگزار شد.

 

نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند با حضور ۱۴ استارت‌آپ در حوزه خدمات شهری و عمومی برگزار شد و کسب‌وکارهای نوپا توانستند از این فرصت جهت ارتباط با شرکت‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی استفاده کنند. غرفه استارت‌آپ‌ها در این نمایشگاه به دنبال همکاری دبیرخانه دومین همایش شهر هوشمند و مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا برپا شد و کسب‌وکارهایی در حوزه‌های حمل‌ونقل، سلامت، امنیت، مدیریت ساختمان، تبلیغات،‌ واقعیت افزوده و گردشگری در آن حضور داشتند.

 

در مرحله اول جهت جذب کسب‌وکارهای نوپا، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای جهت فراخوان استارت‌آپ‌ها انجام شد و ۵۵ کسب‌وکار نوپا طی مدت بیست روز درخواست‌های خود را ارائه کردند.۱۴ استارت‌آپ با ارزیابی‌های اولیه بر اساس وضعیت راه‌اندازی، میزان توسعه و ارتباط با موضوع همایش شهر هوشمندجهت حضور در نمایشگاه برگزیده شدند. غرفه استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند در فضایی به وسعت ۴۴ مترمربع با تجهیزات کامل و آماده برای حضور کسب‌وکارهای نوپا مورد بهره‌برداری قرار گرفت. کسب‌وکارهای نوپا در حوزه شهر هوشمند دارای تنوع قابل‌توجهی بودند و به دلیل گستردگی فعالیت‌ها مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفتند. استارت‌آپ‌های برگزیده حاضر در نمایشگاه به شهر زیر بودند:

پلاک ۲۱،می‌بریم، شارژمان، تاراکسا، کیف‌پی، متابازار، واقعیت افزوده پندار، سلام دکتر، تله طب، ، رهسپار، همیاب ۲۴، ای‌ویل، گرتور، صاپست.


 

سامانه آنلاین مدیریت مجتمع پلاک21،در این همایش جزء 14 استارت آپ برگزیده حضور پیدا کرده بود،که با استقبال گسترده ی مخاطبان و همچنین شرکت های سرمایه گزار مواجه شد.

 

این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت معرفی خدمات سامانه پلاک21 و شناسایی هر چه بیشتر  آن از طریق خبرگزاری ها و رسانه های حاضر در همایش بود.در همین راستا خبرگزاری های متفاوتی از جمله:زومیت،سایت خبر رسمی،مرجع پادکست های صوتی شنوتو،خبرگزاری بانکداری الکترونیک آینده وسرمدنیوز به بازدید از غرفه پلاک 21 پرداخته وگزارش های متنوعی طی مصاحبه با اعضای تیم پلاک 21،تهیه نمودند.

 

حضور چهره های برجسته عرصه فناوری و تکنولوژی از جمله دکتر جوانمردی مدیر عامل شرکت فناپ،دکتر دوایی معاون رییس جمهور ،مهندس قادری معاون شرکت ناواکو و ...در غرفه پلاک21 از دیگر نکات قابل توجه این همایش بود.

 

نکته بسیارمهم این که "مرکز توانمند سازی و تسهیل کسب و کار های نوپای فاوا"،برگزار کننده این نمایشگاه در بخش استارت آپ ها،مسئول برگزاری بخش کسب و کارهای نوپا در نمایشگاه مهم و معتبر "الکامپ "می باشد که سامانه پلاک 21 بنا دارد در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشد و خدمات جدید خود را جهت عرضه به مخاطبان ارائه نماید.

 

در  پایان ضمن تشکر از دوستان و همکارانی که ما را در برگزاری این نمایشگاه یاری رساندند، امید است در آینده با حضور در نمایشگاه های آتی، تلاشی مضاعف در راستای شناسایی هر چه بیشتر خدمات سامانه آنلاین مدیریت مجتمع پلاک21 ،انجام دهیم.

 

 

 

سبا شکوری بازدید : 72 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

24 توصیه

دیگر گذشت دوره خانه های ویلایی چند اتاق  خوابه با حیاط بزرگ و حوض و باغچه و ... عصر، عصر آپارتمان نشینی است و اگر ندانیم راه و رسم سالم زندگی کردن در آپارتمان های امروزی چگونه است، به دردسر می افتیم. این 24 نکته در کنار آن نکاتی که خودتان می دانید و تجربه کرده اید، می تواند کمک تان کند زندگی آرام و کم دغدغه ای در مجتمع مسکونی تان داشته باشید....

 

 

 

  1.  آپارتمان  تان را در برابر سیل، زلزله، آتش سوزی، سرقت و سایر حوادث غیر مترقبه، بیمه کنید؛ زیرا هر چه  قدر هم که خودتان اصولایمنی را رعایت کنید باز هم ممکن است بی احتیاطی یکی از همسایگان تان باعث صدمه رسیدن به منزل شما شود.
  2.  اگر آپارتمان تان را به تازگی خریده یا اجاره کرده اید، حتما تمام قفل ها را عوض کنید.
  3.  روی درب آپارتمان خود یک عدد چشمی نصب کنید یا از صاحب خانه تان بخواهید که این کار را برای تان انجام دهد. این طوری می توانید به سادگی از هویت افرادی که پشت در هستند اطلاع پیدا کنید و در خانه تان را به روی هر کسی باز نکنید. حواس تان باشد که چشمی جایی نصب شود که کوتاه  قدترین فرد خانواده هم بتواند از آن استفاده نماید.
  4.  به کودکان تان بیاموزید هیچ  گاه افرادی را که نمی شناسند به داخل خانه راه ندهند؛ حتی اگر آن فرد، خودش را مامور آب، گاز یا برق یا حتی یکی از ساکنان مجتمع معرفی کند.
  5. به هیچ  وجه از در هایی که بخشی از آن از شیشه تشکیل شده به عنوان درب ورودی آپارتمان استفاده نکنید. شکستن شیشه و باز کردن قفل در، یکی از ساده ترین کارهایی است که یک دزد می تواند انجام دهد.
  6.  روی زنگ یا صندوق پستی تان، تنها نام خانوادگی خود را بنویسید و از نوشتن اسم کوچک پرهیز کنید.
  7.  چراغ های زمان دار برای منزل تان تهیه کنید تا هرگاه که در خانه نیستید آنها در زمان مشخصی روشن و خاموش بشوند تا سایرین از نبود شما در خانه اطلاع پیدا نکنند. حتی بد نیست تلویزیون تان را هم این طوری تنظیم کنید که هر چند ساعت یکبار به مدت نیم ساعت روشن و مجددا خاموش شود.
  8. با مشورت تمام اعضای آپارتمان، چراغ هایی را در مکان های پرت و تاریک مجتمع تان نصب کنید تا احتمال دزدی را به حداقل برسانید.
  9. بهتر است قبل از مراجعه به پارکینگ، درب آن را با کنترل از راه دور باز نکنید و تا از بسته شدن کامل آن پس از خروج مطمئن نشده اید، گاز ماشین را نگیرید. خیلی از دزدها در کمین لحظه های غفلت شما نشسته اند و ورود به مجتمع از طریق در پارکینگ یکی از ساده ترین راه های دزدی است.
  10.  برای تمام پنجره های تان حفاظ ایمنی بگذارید؛ حتی آنهایی که به سمت حیاط باز می شوند و حتی اگر در طبقه هفتم زندگی می کنید پیش از خروج از منزل هم از بسته و قفل بودن پنجره ها مطمئن شوید.
  11.  در آپارتمان خود و حتی الامکان در راه پله ها، سیستم هشدار حریق حساس به دود و مونوکسیدکربن نصب کنید.
  12. اگر مجتمع مسکونی تان بزرگ است، با مشورت سایر اعضا، یک اتاق نگهبانی کنار در ورودی قرار دهید و از نگهبان بخواهید که نام و نشان افراد ناشناس را بپرسد و پس از هماهنگی با میزبان، او را به داخل ساختمان هدایت کند.
  13.  اگر هنگام ورود به مجتمع یا خروج از آن یکی از همسایگان تان را در 200، 300 متری منزل دیدید، به بهانه ورود او به مجتمع، درب ورودی را باز نگذارید. شاید او اصلا نخواهد وارد شود یا شما در تشخیص تان اشتباه کرده باشید. اگر هم این طور نباشد که او خودش کلید دارد و می تواند در را باز کند.
  14. لباس های تان را برای خشک شدن به پشت بام نبرید. دزدی لباس از پشت بام یکی از رایج ترین دزدی ها در مجتمع های بیش از 8 واحد است.
  15.  یکی دیگر از دزدی‎های رایج در آپارتمان ها، کفش  دزدی است. پس اگر کفش های تان را دوست دارید، جاکفشی تان را بیرون از منزل و در راه پله قرار ندهید.
  16.  در مورد دارایی های نقدی، جواهرات و محل قرار دادن گاوصندوق تان با هیچ یک از اعضای آپارتمان صحبت نکنید.
  17. یک حفاظ آهنی کشویی با قفلی مطمئن، جلوی در آپارتمان تان نصب کنید.
  18.  با مشورت سایر اعضا، یک ساعت مشخص برای خاموشی در نظر بگیرید و یک نفر را تعیین کنید که در آن ساعت تمامی درهای ورودی مجتمع را قفل کند.
  19.  قبل از ورود به آپارتمان جدید، حمام، دست شویی و سینک ظرف شویی را خوب بشویید تا از وجود نداشتن هرگونه قارچ، کپک و آلودگی مطمئن شوید.
  20.  اگر آسم یا آلرژی دارید، سعی کنید آپارتمان رو به خیابان های شلوغ و پردود را برای سکونت انتخاب نکنید.
  21.  اگر به حیوانات خانگی یا پرندگان آلرژی دارید، از اینکه همسایه های تان حیوان خانگی ندارند، مطمئن شوید.
  22.  در منزل تان سیستم تهویه هوا نصب کنید.
  23.  از کسی که برای نظافت راه پله ها می آید، بخواهید تا پله ها را خوب خشک کند تا لغزندگی آنها شما را به دردسر نیندازد.
  24.  برای جلوگیری از افسردگی، روزی چند ساعت پرده های منزل تان را کنار بزنید و پنجره ها را باز کنید و اجازه دهید تا نور و هوای تازه به درون منزل تان بیاید.

منبع : http://blog.pelak21.com


وب سایت : www.pelak21.com
تلفن مرکز پشتیبانی : 02142084321
ایمیل : info@pelak21.com
تلگرام پشتیبانی : telegram.me/pelak21support
کانال تلگرام : telegram.me/pelak21official

سبا شکوری بازدید : 50 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

📢📢📢 گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سامانه پلاك ٢١

#باشگاه_خبرنگاران_جوان از سامانه آنلاين مديريت مجتمع هاي مسكوني،تجاري و اداري #پلاك٢١ ، به عنوان جامع ترين نرم افزار مديريت ساختمان رو نمايي كرد.👇👇👇

http://www.yjc.ir/fa/news/5744112/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%B9%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C


🏠 www.pelak21.com
☎️ ۰۲۱-۴۲۰۸۴۳۲۱
✉️ info@pelak21.com
👉 telegram.me/pelak21official

سبا شکوری بازدید : 52 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (0)

 

رونمایی از جامع ترین نرم افزار مدیریت مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری

 

زندگی سالم و بدون حاشیه در آپارتمان و ارتباط خوب با همه همسایگان جزو خواستههای همه ماست تا در خانه آرامش کامل داشته باشیم .

بسیاری از مردم در سراسر دنیا، همسایههای خود را جزو بهترین دوستان خود می‌دانند و از زندگی در کنار دوستان خود لذت می‌برند.

اما همه ما که در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی بزرگ زندگی می‌کنیم، خوب می‌دانیم که مسائل مربوط به شارژ و سایر هزینه‌های ساختمان در برخی مواقع حاشیه‌ساز شده و باعث ناراحتی بین همسایه‌ها می‌شود . بنابراین مدیریت مجتمع بصورت صحیح و اصولی می‌تواند بسیاری از مشکلات ساختمان را که ناشی از سوء‌تفاهم و ناهماهنگی است از بین ببرد .

مدیریت صحیح هزینه‌های ساختمان برای مدیر ساختمان و تمام ساکنین نیاز به برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی منظم دارد تا بدون مشکل، ساکنین و مدیر مجتمع با یکدیگر مرتبط شوند و هماهنگی‌های لازم برای پرداخت هزینه‌ها و سایر موارد انجام شود.

با توجه به تغییر مدیر ساختمان در طول سال‌ها و یا نقل مکان ما، درصورتی که از یک نرم افزار هوشمند برای مدیریت ساختمان استفاده کنیم، براحتی می‌توانیم مانع بروز برخی مشکلات و ناراحتی‌ها شویم .

خبر خوش اینکه سامانه ( پلاک 21 ) تمام امکانات مورد نیاز برای مدیریت ساختمان را با بهترین شرایط ارائه کرده است. از این پس ما به راحتی می‌توانیم از طریق کامپیوتر و یا موبایل خود از تمام هزینه‌ها و مسائل ساختمان مطلع شویم و هزینه شارژ آپارتمان و قبوض را بصورت آنلاین یا از طریق سایر روش‌های فراهم شده توسط این سامانه پرداخت نماییم.

 

نرم افزار شارژ و مدیریت مجتمع پلاک 21 چیست ؟

با گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و تلفنهای هوشمند، مدیریت ساختمان همانند دیگر عرصههای زندگی، به سمت استفاده بیشتر از تکنولوژی رفته است. استفاده از تابلوی اعلانات، تلاش برای گردهم آوردن اعضای یک مجتمع جهت تصمیمگیری، دریافت شارژ و هزینههای ساختمان به صورت سنتی و ... از مواردی است که نیاز به یک نرم افزار پیشرفته و جامع جهت مدیریت ساختمان و دریافت شارژ را ضروری کرده است. نرمافزار مدیریت ساختمان پلاک 21 در قالب یک سامانه متمرکز، به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان و از هر مکان، تنها با استفاده از اینترنت، مدیریت مجتمع خود را انجام دهید.

 

برخی از ویژگی های وب سایت مدیریت ساختمان پلاک 21

پلاک 21،نرم‌ا‌فزار مدیریت و حسابداری ساختمان و مجتمع از طریق اینترنت می‌باشد که به مدیران کمک می‌نماید بدون دارا بودن دانش حسابداری، به امور مالی رسیدگی کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن اخبار و اطلاعیه‌ها را با ساکنان و مالکان به اشتراک بگذارند. همچنین امکان مشاهده وضعیت مالی، پرداخت بدهی به صورت آنلاین، پرداخت قبض با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، واریز مستقیم به حساب مجتمع و مشاهده اخبار و اطلاعیه‌های مجتمع توسط مالکان و ساکنان را فراهم می‌کند. ساکنان و مالکان نیز قادر خواهند بود تا علاوه بر اطلاع از میزان بدهی به پرداخت در موعد مقرر اقدام نمایند.

ثبت نام و استفاده از نرم‌افزار مدیریت مجتمع "پلاک 21" بسیار ساده است و نیاز به هیچ گونه دانش فنی و حسابداری ندارد. شما می‌توانید در هر زمان از شبانه روز و از هر مکان مجتمع خود را مدیریت نمایید.

با استفاده از نرم‌افزار شارژ مجتمع "پلاک 21" شما می‌توانید وضعیت موجودی حساب‌های بانکی، بدهی ساکنین، میزان هزینه‌های انجام شده و درآمدهای مجتمع خود را با یک کلیک بصورت نمودارهای متنوع مشاهده کنید.

طراحی و پیاده‌سازی سامانه به گونه ای انجام شده است که کاربران بتوانند بدون داشتن تخصص خاصی از سامانه به صورت کامل استفاده نمایند. بخش‌های مالی به گونه ای طراحی شده‌اند که افراد بدون نیاز به دانش حسابداری بتوانند هزینه‌ها، درآمدها و بدهی‌ها را ثبت نمایند.

 

حل بسیاری از معضلات قدیمی (مالک و مستاجر)

عدم اطلاع مالکان واحد های تحت اجاره و اتفاقات مجتمع، یکی از قدیمی ترین مشکلات مدیریت ساختمان ها و مجتمع ها بوده است. نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان پلاک 21 ، با دارا بودن امکانات کافی نرم افزاری برای مالکان و مستاجران، تمامی اطلاعات لازم برای در جریان قرار گرفتن مالکان از وضعیت واحد تحت اجاره خود را، حتی روی گوشی موبایل و بدون محدودیت زمانی و مکانی، در اختیار قرار می دهد.

 

ساختمان آنلاین

بی شک زندگی راحت در مجتمع های مسکونی و حتی کسب و کار در مجتمع های تجاری و یا مجتمع هایی با تلفیق از واحد های مسکونی و تجاری یا اداری ، بدون داشتن دغدغه صرف زمان برای امورات ساختمانی و مدیریتی مجتمع یکی از بزرگترین نتایج استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان پلاک 21 خواهد بود.از این پس نگران فراموش کردن پرداخت شارژ ساختمان نخواهید بود چون  ابتدای هر ماه به صورت اتوماتیک با اعلان (نوتیفیکیشن) ی که روی موبایل شما می آید امکان پرداخت آنلاین و در لحظه شارژ مجتمع را خواهید داشت. رسید پرداخت شارژ ساختمان در لحظه برای شما صادر شده و در موبایل و پنل شما برای همیشه ثبت خواهد شد. خبر های متنوع در خصوص مجتمع و محل زندگی شما به سادگی روی موبایل در اختیار شما قرار میگیرد. حتی در هر لحظه و هر جا می توانید گزارش های مالی و جریان شارژ ساختمان خود را مشاهده کرده و حتی برای مدیر ساختمان در هر موردی پیغام بگذارید. حتی اگر دسترسی شما به اینترنت محدود است، با دریافت کد ussd می توانید به راحتی شارژ ساختمان را با هر موبایل یا دستگاه خودپرداز انجام دهید. حتی دیگر برای رای گیری در یک مورد خاص نیازی به تجمع کل ساکنین نیست و این کار به راحتی روی سامانه قابل انجام است. علاوه بر اینکه تعویض مدیر ساختمان و مدیر مجتمع در نرم افزار دیده شده و با برنامه ریزی کامل بدون هیچ مشکلی قابل انجام می باشد.

 

 

3ماه استفاده رایگان (کمتر از 10 واحد، رایگان برای همیشه)

استفاده از نرم افزار پلاک 21 برای مجتمع‌های کمتر از 10 واحد، بدون محدودیت زمانی و برای همیشه رایگان بوده و برای مجتمع های بیش از 10 واحد تا 3 ماه اول عضویت، به صورت رایگان می‌باشد.

 

 


اپلیکیشن موبایل

سامانه مدیریت مجتمع پلاک 21، سامانه‌ای کامل با قابلیت استفاده از نرم‌افزار موبایل برای ساکنان، مالکان و مدیر مجتمع می‌باشد تا در هر لحظه و در هر مکان به برنامه دسترسی داشته باشند.

سامانه "پلاک 21" جامع‌ترین سامانه پیوسته مدیریت هوشمند مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری در بین نرم افزار های موجود است که علاوه بر داشتن وب سایت جامع و کامل، دارای اپلیکیشن موبایل متصل به سامانه بوده و تمامی روش‌های(درگاه های) پرداخت الکترونیک از جمله: دستگاه پوز، دستگاه خودپرداز غیرنقدی، درگاه پرداخت اختصاصی اینترنتی(برای هر مجتمع)، USSD، شناسه قبض، شناسه پرداخت، کارت به کارت، واریز به حساب، پرداخت موبایلی، حضوری نقدی، کیوسک داخل لابی و پرداخت با چک را برای ساکنان مجتمع‌ها فراهم و از آنها پشتیبانی می‌کند.

برای مشاهده اطلاعات کامل تر و استفاده رایگان سه ماهه از نرم افزار آنلاین به آدرس www.pelak21.com مراجعه فرمایید.

 

 

 

سبا شکوری بازدید : 63 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)
سامانه آنلاین مدیریت مجتمع های مسکونی و تجاری پلاک21 :

 

با گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و تلفن های هوشمند، مدیریت

ساختمان همانند دیگر عرصه های زندگی روبه مدرن شدن گزارده است.

استفاده از تابلوی اعلانات، تلاش برای گردهم آوردن اعضای یک مجتمع

جهت تصمیم گیری، دریافت شارژ و هزینه های ساختمان به صورت سنتی

و ... از مواردی است که نیاز به یک نرم افزار ساده و جامع جهت مدیریت

ساختمان و دریافت شارژ را ضروری کرده است. نرم افزار مدیریت

ساختمان پلاک 21، به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان و از هر

مکان، تنها با استفاده از اینترنت، مدیریت مجتمع خود را انجام دهید.

 

راههای تماس با ما:

www.pelak21.com

تلفن : 021-42084321

ایمیل : info@pelak21.com

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 729
  • بازدید کلی : 7,690